torsdag 19 juni 2008

Midsommarcrop alster

Hej å hå,
Nu var det över en månad sen det dök upp några bidrag i bloggen. Har haft så sjukt mycket att göra på jobbet att jag inte hunnit scrappa.
Men nu är det lite ledigt, om än lite ofrivilligt igår pga förkylning, men scrappa gör vi nu.
På www.svenskscrapbooking.se är det midsommarcrop. Nedan ser du mina och barnens bidrag i de olika kategorierna.
Jons första LO ser ut så här

















Och hans bidrag till ett kort eller LO med stämpel resulterade i ett kort med häst (precis som storasyster)

















Andrea's LO bidrag ser ut så här:

















Och hennes hästkort blev kanonfint. Hon fick premiäranvända mina Promarkers ;-O

















Sen fick även jag scrappat lite. Min första LO var gjort i kategorin scrappa en förstoring.

















Och sen under kategorin skissa LO så blev mitt bidrag så här.

















Vi får se vad som händer framöver under dagen.

Hej så länge
Lotta

Inga kommentarer: