fredag 12 juni 2009

Idag kom det...

... det senaste stämpelkitet från Stämpelboden alltså!
Ja, jösses så läckra stämplar. Insåg snabbt att jag inte hade nån EZ foam hemma bara... får handla snabbt...

Annars är jag mest bara trött... beror nog till 200% på att det är fullsmockat på jobbet. Ser fram emot nästa vecka när det bara är 3 arbetsdagar.

Imorgon är det dags för scrapträff här hemma. Vi är nu 12 stycken på maillistan som träffas då och då... tyvärr har vi inte lyckats träffas alla på en gång ännu... men det kanske kommer :-)

//Lotta

2 kommentarer:

Pyssellina sa...

Hej vännen.
Vad roligt med scrapträff, jag ska med ha en här hemma idag. Blir bara jag och en kompis men i alla fall. Ska inom en scrapbutik först och shoppa för presentkortet jag fick av min sambo i 2-årspresent.

Vi får visa våra alster för varann sen.

Kram på dig och ha så roligt.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Fotobevis!!! Är det det där kitet med scrapord, "fläckar" och annat sådant läckert?

Skönt att du bara har tre arbetsdagar denna kommande vecka, och en scrapträff att se fram emot dessutom, det är inte fy skam! *ler*

Här är det förkylt, lite visset och ganska tröttsamt.. Men jag har bara positiva nyheter att skylla måendet på?! Konstigt va? Men ibland blir det för mycket av det goda, det inser även jag! *ler*

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica