lördag 12 september 2009

Förberedelser för studiecirkel del 2 plus skapat...

Hej vänner. Ja, idag ligger jag mest i sängen... är seg och trött men har iaf fått fixat lite med Olofstorpsscrappares blogg inför studiecirkelns andra del imorgon och kikat runt lite på nätet...

Och idag har jag hunnit fixa ett beställningskort. Kul.
Resultatet blev så här:

Utsidan


Och nu när jag börjat bli duktigare på att dekorera insidan så får jag ju visa upp det också.


Annat som jag gjort tidigare men av olika skäl inte visat upp ser du här nedan.
Min guddotters dotter döptes den 15:e augusti. Här är det kort hon fick av oss.


Och så fick jag beställningen att göra ett åt min mamma och pappa också... det blev så här:


Det var nog allt jag hade att visa för denna gången. Imorgon är det studiecirkel igen. Då är det distress vs Promarker målning... och efter det lär det blir en del annat skapat :-)

Ha en god dag.

//Lotta

Inga kommentarer: