tisdag 24 november 2009

Mycket om och kring mig

Hej vänner... har inte hunnit uppdatera på ett tag... som du kanske märkt... beror på att det är mycket som snurrar privat för mig just nu... förhoppningsvis så blir det dock bättre framöver.

Annars är det mycket med jobbet också... hela tiden mycket som händer... ser fram emot lite vanligt linje arbete v 50-51 :D

Idag är jag hemma och VAB:ar... orkar inte med att jobba... har värk i kroppen och ont i halsen... bläk...

Nåja, roar mig med att sitta och stämpla upp alla mina stämplar så att jag får nån ordning på dom... Går inte att ha dom lösa i en låda och gräva igenom dom varje gång för att hitta rätt stämpel... nä ordning och reda... börjar med det... som jag kan göra stillasittande och lugnt i soffan... sen går jag på de andra grejerna här hemma... när jag mår lite bättre.

Kram så länge
Lotta

Inga kommentarer: