lördag 26 januari 2013

Mitt och sonens rum

Äntligen har jag börjat få ordning i vårt rum... ommöblering ett antal ggr för att hitta bästa lösningen. Nu tror jag dock att jag funnit lösningen som funkar.
Sonen behöver skrivbord för läxläsning och för datorn. Jag behöver bord för mitt pysslande.

Nedan ser ni hur det såg ut innan och hur det ser ut nu. Det finns även en expedithylla i fotänden av sonens säng... inte fixat ännu dvs kommer inte med på bild ännu ;)

Nåja... sonens sida av rummet... ja fortfarande väldig fokus på Modo... såklart :)
Datorn på bordet på nedersta bilden, översta bilden visar hur det såg ut när jag hade dubbelt skrivbord mellan våra sängar för mina scrapsaker, dvs totalt kaos :)
Stolt son med på nedersta bilden :)


Och så mitten på rummet, med det fd kreativa kaoset och min obäddade säng.
Nederst ser man sonens dator på enkelt skrivbord och faktiskt... min bäddade säng ;) Pass på DET händer inte så ofta... haha


Och så min nya hörna. Innan så stod sonens dator där. Men numera så är det min pysselhörna. Jag har såklart inte alla scrapsaker där... mycket står i Expedithyllan som då står bakom ryggen på mig... men det får jag visa när jag har fått ordning där också :)


Nepp, dags å fixa lite brunch kanske och sen åstadkomma någon nytta här hemma... shopping för Micke står visst på agendan... roligt att shoppa, speciellt för andras pengar Haha...

Ha de!

/Lotta

Inga kommentarer: