måndag 25 mars 2013

Då var det måndag igen

Lite svårt med bloggandet. Noll inspiration och för lite tid är nog orsaken.
Men denna vecka är jag ledig. Ska försöka lagra på mig lite energi och få gjort sånt som jag aldrig hinner annars.
Idag ska jag och dottern iväg till banken för att fixa bankkort samt id till henne. Resten av dagen ska ägnas åt att städa mitt och sonens rum, ja vi delar för att mina söta rara änglar inte kan bo i samma rum ;) Nåja, älskar väl dom iaf. Hehe
Man kanske skulle ta och klä på sig så man ser lite anständig ut när man ska ut bland folk? Och måla på sig ett ansikte? Dottern har plattat mitt nyfärgade hår iaf och jag är jättenöjd med färgen. Svart blev det denna gång. Bildbevis får jag återkomma med.

Hej hopp så länge!

Kram
Lotta

2 kommentarer:

Unknown sa...

Blåsvart tom & jättevackert på mitt fina <3

Unknown sa...

Blåsvart tom & jättevackert på mitt fina <3