tisdag 27 augusti 2013

Tisdag... mycket bearbetning...

Idag... har jag börjat bearbeta mig själv... på flera plan... mot ett bättre liv.

Har insett att mitt liv är som ett rum... GIVETVIS har mitt rum en rosa dörr. Ungefär såhär:

I mitt livsrum så har allt blivit inskyfflat under de senaste åren... eller rätt många år om jag tänker efter. Nu har jag däremot börjat sortera upp i lådor... Familjen i blå lådor, jobb i gula lådor osv osv
Bit för bit ska allt gås igenom, sorteras och liksom när man rensar hemma så slängs vissa grejer, vissa grejer ger man bort vissa saker lägger man på förvaring och vissa grejer får vara kvar... på sin plats. 

Precis detta håller jag på med nu... börjat iaf... det går långsamt... och jag kommer att snubbla... sparka foten i något i mitt rum.

Men det jag är mest tacksam för är att jag har ett gäng underbara vänner och min familj med mig på min resa och det är jag så så oerhört glad för. 

Ett extra stort 
 
till er alla!!!

Kram
Lotta


1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman - det kommer att bli bäst! Det vet jag, du har redan varit duktig. Ett steg i taget...osv. Men det är ju faktiskt så o även om stegen är myrsteg i början så blir de längre o längre o jaaa tillslut så springer du o DÅ vill inte jag stå ivägen....;) pöss