måndag 24 oktober 2011

En helg i Stockholm


Hemma igen efter en fantastisk helg i Stockholm. Barnen och jag satte oss på tåget i fredags eftermiddag och underbara Rasmus var å hämtade oss på stationen och ledsagade oss via tåg och buss till Bromma... 
Sen åkte jag hem till min fantastiska vän Helena där jag hade hudvårdsklass med två av hennes urtrevliga väninnor... Jättekul... lite försäljning och en bokad klass... 
Lördagen gick sen i lagom lunk... tills vi vuxna var klara att bege oss till Slussen för kort promenad till Birka Paradise och vår kryssning till Mariehamn... med ca 60 andra underbara medmänniskor från Facebook gruppen jag varit med i sen i somras... Snacka om att man får en positiv boost av så många goa människor... jag vill vara kvar i Stockholm... men så funkar inte livet ibland... Men snart tillbaka igen...
Och så igår, söndag, så åkte vi tåget hem till Skövde efter att vi kommit iland i Stockholm igen...
Trötta men nöjda kom vi hem igår... och så vart det vardag igen... 
Tyvärr vaknade jag med värk i kroppen i morse... men ja...det var ju bara att sova för att bli av med eländet. Sen har jag varit på utvecklingssamtal med sonen idag... och det vara bara positivt... Min son är helt grym i skolan... skönt att det gått så bra att byta... (ja även för dottern också... men utvecklingssamtalet är bokat först efter novemberlovet).

Och så har jag börjat sortera ut stämplar ur min jättesamling som jag ska sälja av... används dom inte... så får man ju sälja dom... har inte direkt plats på samma sätt längre...

Nepp... nu är det dags att krypa ner i sängen och slöglo på tv lite innan man somnar...

Kram å godnatt!

Inga kommentarer: