söndag 1 januari 2012

Årets första inlägg


Ja, jag har ju tänkt att jag ska försöka mig på ett par utmaningar med bloggen i år... Dels att skriva mer regelbundet och dels ha en utmaning och vara med på en annan. Den ena har jag redan pratat om innan, dvs rensa och röja och den andra handlar om att ta ett foto per dag, vilket ju kan vara lagom meningsfullt men ändå lite kul så man ser lite av vad som händer i livet :)
Dagens bild är denna

Det är från där jag sitter i hörnet på soffan hemma hos Vicke... Det man ser är resten av sängplatserna, till vänster har Andrea legat, längst upp i högra hörnet ser man Emma (Madam Knarrs) säng och sen Jons sängplats med det rödvita täcket i förgrunden.

Nu dags att äta lite pannkakor som Vicke fixat... helt klart värdinnans roll... oavsett vart vi är :)

Kram så länge
Lotta

Inga kommentarer: