lördag 14 april 2012

Gott å blandat

Idag har jag gjort lite av varje... rensat bland gamla papper... hör å häpna slängt en massa kataloger... även aktuella... men nej... inte ikea-katalogen ;)
Gått å plockat lite allmänt har jag gjort också. Och monterat upp hängare för sonens alla bandyklubbor och hans hockeyklubba... bakom sovrumsdörren... hoppas nu dom kommer att hänga där istället för överallt på golvet som innan... ;)


Barnen har ju knappt varit hemma på hela dagen så...
Ikväll fick jag för mig att jag skulle baka... det blev en sockerkaka och kärleksmums...

Glutenfri såklart

Även kärleksmumsen är glutenfri

Sen blev det faktiskt dags för middag... Flygande jakob... mumma...


Nu är det slöande på soffan resten av kvällen... risken är stoooor att jag somnar eftersom jag dessutom tagit en bit kärleksmums... dumpning på riktigt... 

Kram å godnatt! =)
Lotta

Inga kommentarer: