söndag 1 februari 2009

Februari

En månad redan avverkad av 2009. Jösses vad tiden går.
Idag har jag scrappat några kort trots feber och värk. Nedan kan ni hitta vad jag hunnit med.
Första kortet är ett beställningskort för ytterligare en kollega som fått en liten flicka.


Önskemål har kommit in att kollegor vill köpa alla hjärtans dags kort. Så jag har påbörjat tillverkningen av några. Detta är fortsättningen.

I kärlekskorts-tillverkningen var jag tvungen att göra ett vik-kort. Jättekul och roligt att göra.




Imorgon får vi se vad kroppen säger. Uppenbarligen tycker kroppen inte om denna perioden. Feber, värk och hosta är symptomen. Undrar när det ska sluta gå runt i familjen.

Kram så länge
Lotta

7 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅ så fina kort du gjort :D
Nä fy för förkylning och annat!!

Ida sa...

Usch för förkylning Hoppas att du kryar på dig! Väldigt fina kort var det här inne!!! Gillar det röda kärlekskortet!

Malin sa...

JÄttefina kort =D Jag gillar den där vikningen men den är lite trixig att få så den håller ihop ordentligt=) Men snören löser det mesta ;P

Kram!

Jessica (JezzzA) sa...

Härliga kort!!

BellaMio sa...

Underbart, underbart, underbart!!! Härliga ljuva kort du gjort :)

Tackar för din söta kommentar i min blogg ang målarblocken till min dotter. Hon blev verkligen överlycklig, och att hon sedan fick 5 tuber glitterlim av sina bröder, ja då var ju lyckan gjord!

Sno på du bara!! Ideér är ju till för att delas med andra :)

Jeanette sa...

Oj vilka fina kort du gjort. Krya på dig. Kram Jeanette

Jaana Mattila sa...

Underbart kort, du e ju jätteduktig :0)