lördag 31 januari 2009

Liten scrapträff

Idag var jag och en väninna i Floda hos Kortmakaren och handlade lite. Dom har fått så fint i butiken. Har inte hunnit dit innan idag.
Lite stämplar och papper blev det iaf och jag känner mig jättenöjd.
Sen åkte vi hem till henne och fick sällskap av ytterligare en trevlig tjej och vi satt sen och scrappade ett par timmar tillsammans. Resultatet ser du nedan.




Tidigare i veckan gjorde jag ett beställningskort till en kollega som ska sluta i ett stort projekt.


Och Kada bad om hjälp att göra toarullskort till Team Erik som skulle vunnit Körslaget ikväll. Dom ska överräckas till hela kören ikväll. Tyvärr vann dom inte men dom har gjort ett otroligt jobb hela sträckan. Mitt bidrag ser ut så här:




Det var allt för nu. Jag har ytterligare kort som ska göras så det lär bli en del foton här framöver.
Och nästa helg ska vi sitta ett större gäng nere på dagiset och scrappa hela lördagen. Det ska bli jätteroligt!

Kram
Lotta

2 kommentarer:

Lotta sa...

Gillar det översta kortet...jättesnyggt. Och toarullarna var jätteläckra:)

Bettan sa...

Jättefina!