torsdag 23 april 2009

Snart är arbetsveckan slut

Idag var det dags för första obligatoriska vandringen i Skatås i Stegräknartävlingen. Åkte hem och hämtade barnen först så att dom blev rastade. ;-)

Tredje dagen i rad som jag fått mer steg än jag behöver (i snitt). Det känns bra. Och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag. Det är välbehövligt...

Ikväll har jag även fått gjort deklarationen. Det är skönt att vara klar tidigare än vanligt... Normalt så sitter man ju kvällen innan... trist. Men nu är den klar.

Kram så hörs vi kanske mer i helgen.

//Lotta

2 kommentarer:

Pyssellina sa...

Gott att du lyckats så bra med stegräkningen. Du går ju hela tiden ner i vikt med efter operationen, måste kännas underbart. Själv har jag fått ihop två simpass á 45 min, en promenad á 45min och så ska jag gå en runda imorgon på 9,4 mil. Känner mig riktigt duktig, får se hur länge det håller i sig. Vill fasta till mig lite nu. ;)
Tycker också att det är väldigt skönt med helg, vet inte riktigt varför men det ska bli skönt.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej!
Halkade in på ett bananskal (nä, nu ljög jag lite, hittade hit via Scrapbookings forum...) och fastnade en stund här! *ler*

Intressant att läsa om din viktnedgång (står själv i kö för en GBP) och det verkar ju tämligen gå kanonbra för dig! Grattis!

Fina påskkort *pekar neråt* du gjort!

Ha de så gott och troligtvis på återseende!
Kram / Angelica-Dolliver