söndag 26 april 2009

Ännu en helg har passerat...

... i fredags var jag helt slut... somnade framför tv:n vid 23 tiden... gick upp och la mig några timmar senare, när jag vaknade igen.

I går, lördag, så var det iväg på scrapträff. Vi var totalt 8 tjejer hemma i köket hos Marie. Efter kl 18 så började vi packa ihop för att börja förfesten... Tjejerna skulle på stan på kvällen. :-)
Fram till taxin kom kl 23 så hade vi urkul med karaoke. Vi var till sist 5 st som tog en taxi till stan. Deep var destinationen. Knöfullt med folk... Hmmm, vadå lönehelg... Nä aldrig igen... blir galen när man knappt kan röra sig. Jag och Jessica tog en taxi hem kl 2... det var rätt skönt i morse att man ändå var hemma relativt tidigt... Övriga var hemma runt kl 5 :-)

Imorse vägde jag mig igen... Har nu gått ner 25,6 kg totalt. Helt fantastiskt. 7 hg på 6 dagar.
Sent i eftermiddags så fick jag ett ryck... åkte iväg med sommardäcken och fyllde på dom med luft. Och sen var det bara att köra igång med däckskiftet. Efter det... när jag ändå var igång... så röjde jag ut allt skräp i bilen och dammsög. Ingen avtorkning men grövre sanering iaf. ;-)

Och jag hade tänkt mig att jag skulle jobbat lite idag... men nu är klockan så jäkla mycket och jag är trött... Ska nog istället palla mig upp till sängen och lyssna färdigt på min MP3 bok.

Ha en bra vecka!

Kram
Lotta

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Låter som en riktigt härlig helg! Både scrapträff och utgång på kvällen! Fast jag förstår att gav upp vid två - det är inget kul när det är knökfullt!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej igen tjejen!

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en trevlig valborg och en trevlig helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica