söndag 21 februari 2010

Mår äntligen bättre...

... själsligt... förra helgen i Norge fick mig nog på banan igen. Att jag mött någon som dessutom gör att jag mår ännu bättre... kroppsligt men framförallt mentalt... som tillför energi som jag inte känt på länge... känns väldigt lyxigt...
Dessutom hjälpte han mig att äntligen få ordning på diskmaskinen idag... så ja.. livet är gott... enda trista är att vi inte ses på 14 dagar efter att han åker imorgon... jag åker ju med mina scraptjejer till Kiel nästa helg... vilket blir fantastiskt roligt också...Helgen efter det... blir det hockey... i Jönköping... blir kul att åka dit tillsammans...

Ja, vad ska jag säga mer... JAG MÅR BRA :D

Dessutom har vikten släppt igen... har bara 3 kg kvar tills jag är under 100 kg ;) DET är något att fira...

Kram
Lotta

5 kommentarer:

Pyssellina sa...

Hejsan

Roligt att höra att du mår bra. Vill gärna höra mer om din Norgeresa mm. Synd vi inte ses på Scrapkryssningen.

Kram

Tulipan´s bakverk sa...

yeaaaaaajjjj!!!

Underbara fina vännen.. måste komma på banan här igen så man håller sig uppdaterad över ditt liv
*s* fan jag känner mig mest förvirrad just nu *skratt*

Men du.. jag blir så varm i hjärtat över att du funnit en vän som tillför dig energi.. det behövde du ;)

Ta hand om dig du fina!... som du säkert sett så är det upp å ner vänt hos mig.. men det blir bra. Bara vi kommer genom saker här som att få pappan att skriva på ett papper..... sen jävlar e vi på banann igen jag och mina pojkar :)

Kram på dig fina vännen!

Birgit sa...

Blir glad att du mår bra och är på väg på banan igen 7Kramen

Erica sa...

hej Lotta.. du har inte glömt swappen ?? skicka gärna ut din nya adress...

Maiden sa...

Skönt att höra att du mår bra - hoppas att det tillståndet fortsätter! :-)
Kram