lördag 1 maj 2010

Liten av rapportering

Livet håller full hastighet.
Barnen är numera hos mig varannan vecka och hos sin pappa varannan vecka. Hittills har det funkat bra. Tar väl lite tid för dom att vänja sig vid att ha två hem bara.
Själv fortsätter jag att träffa mannen som jag var i Norge med... känns väldigt bra... får se vart detta leder. Men om 21 dagar så åker vi iaf till Grekland vilket kommer att vara väldigt välbehövligt.
Jobbet tar som vanligt mycket energi... och allt man behöver göra hemma likaså... och det blir ju inte mindre stressigt när man sover dåligt och får ännu mindre energi... men som sagt semestern till Grekland är välbehövlig.
Vikten går det bra med... eller iaf stl... för jag har precis köpt en trenchcoat i stl 44... tänk jag som hade stl 56 och nästan 58 för 1½ år sen! :o

Kram och ha det bra!

2 kommentarer:

Tulipan´s bakverk sa...

åhhh.. en liten uppdatering..

så glad för din skull å det vet du ;)

pöss

Birgit sa...

Härligt att du funnit en vän men du Grekland verkar vara stopp just nu , de strejkar ju där . Kanske ni får boka om till ett annat varmt land Lycka till