fredag 5 november 2010

Novemberlov

Ja nu är det novemberlov... eller tja... snarare är den snart slut.
Veckan har inneburit en massa grejer.
I måndags och tisdags städade jag för fullt för att få ordning inför försäljningen av mitt hus. Heeelt slut var jag när fotograferingen var klar i tisdags vid lunch... men sen packade jag å åkte till Västerås för att umgås med Bjarke på tu man hand... gott... :)
Igår, torsdag, kom jag hem till Göteborg igen... mötte mamma och mina barn och brorsans tre tjejer på bio där vi skulle se Sammys Äventyr i 3D. Mysig film... men märktes att man suttit å kört 40 mil för jag var på väg å somna... skratt.
Idag sitter jag barnvakt hos mamma å pappa för min brors 3 döttrar å mina egna förstås, medans mamma är hos läkaren.
Sen ska jag iväg å hämta mina Mary Kay grejer och köpa en nätverkssladd som är 10 m...
Kvällen kommer att ägnas åt att gå igenom alla skojsiga saker som jag får hem... Sen ska jag ägna lite tid åt att ringa runt till potentiella värdinnor... för nu ska det bokas klasser som bara den...

Kram så länge

Inga kommentarer: