tisdag 26 oktober 2010

Veckan som gått...

... har varit rätt ok. Massor att göra på jobbet... och en väldans massa grejer som behöver göras hemma.
I fredags var Oskar & Ragna barnvakt för mina barn då jag var på fest på jobbet... festen var jättetrevlig... Stefan Andersson uppträdde och det var mycket dans under kvällen (vilket mina fötter meddelade hela lördagen). Under kvällen var Ragna och Andrea å hämtade Bjarke vid tåget i Alingsås... så när jag kom hem på natten så var han där... Myyyyys :)
Lördagen gick i ett... Jons innebandy... hockey på Scandinavium (9 månader på dagen som Bjarke å jag träffades, på samma plats...samma lag) sen åkte vi å lämnade barnen hos deras farmor och farfar och sen köpte vi sushi som vi åt hemma hos Ragna och Oskar. Trötta och blöta (mina fötter iaf) så åkte vi så hem. Hade en go kväll hemma :)
På söndagen körde jag Bjarke till tåget igen... snyft... 3 veckor tills vi ses nästa gång... fyyyy så lång tid... gör ont i kroppen... :(
Men jag ska väl ha fullt upp med försäljningsgrejerna... så det ska väl gå iaf.
Det som är mest panik med nu... är att det är fotografering av huset på torsdag... och jag inser att jag har så fruktansvärt mycket grejer som måste härifrån för att det ska se vettigt ut... i värsta fall får jag flytta på fotograferingen tills nästa vecka... vill INTE bränna ut mig igen... har jag varken tid eller råd med.

Är nu hemma idag (även igår) med Andrea som dels har tandvärk (tanden nu dragen) och förkylning. Imorgon blir det nog jobb å skola igen...

Kram

Inga kommentarer: