söndag 5 juni 2011

Mycket som hänt... och mer ska hända...

Det var läääänge sen jag skrev något i bloggen... mycket har hänt sen sist... huset är sålt... jobbet har jag slutat på efter 17,5 år och om mindre än två veckor är det dags för flytt... Jag och barnen ska flytta till Skövde. :o
Jag håller som bästa på att gå igenom alla grejer här hemma och slänger, ger bort, säljer och packar ner... känns bra.

Hittar rätt mycket som är bra men som jag inte vill behålla... och tänkte att jag lägger upp dom på nätet för den som vill köpa... skapar dock en separat blogg för det... länk kommer så småningom.

Ska försöka blogga mer framöver... då livet kanske vänder till det positiva... säger inte att allt varit skit... men tungt har det varit. Känner iaf att det ljusnar nu.

Kram
Lotta

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Gammalt kapitel sista blad.... dax för ett nytt kapitel.. och det kommer att bli sååå bra :)