onsdag 22 juni 2011

Uppackning pågår...

... igår blev det rätt bra ordning i vardagsrummet... ett hörn kvar där det står flyttlådor... men en hel del av dom försvinner så fort jag hittar pluttarna till bokhyllorna :)
Även köksbordet kunde monteras igår när jag fått packat upp en del grejer i köket... MEN det stora mysteriet... är fortfarande vart mina tallrikar har tagit vägen... dom är bara borta :(
Misstänker att dom står i barnens rum... måste nog in där å gräva idag... och garderoben som var i Jons rum måste också monteras ihop för garderober är en grym bristvara i denna lägenhet...

Nåja... ett steg i taget. Det kommer att bli så bra till slut... men kläderna och andra textilier... måste jag få bukt på nu... frågan är bara hur...

Nä...dags att väcka barnen kanske? Dom kan inte sova hela dagen även om jag tror dom behöver det... igår var en mentalt tung dag för dom båda. Tror det börjar sjunka in att detta är på riktigt. Och det ÄR svårt... men samtidigt roligt :)

Kram så länge.

Inga kommentarer: