onsdag 7 september 2011

Inspiration...

Hej å godmorgon. Trött som en tok idag men men... inspirerad av mötet med min underbara SD (Sales Director) Johanna Holm, NIQ Ann Larsson och min goa kollega Malin Thibe. Dessa tjejer visar på hur långt man kan nå bara man vill... och jösses vad man vill nu... :)
Jag fick prova Johannas lila SD kavaj... och kan bara konstatera... att en sån vill jag ha... en egen :)
Så här fin blev jag...

Jag i min framtida lila SD kavaj :)





















Och så var jag såklart tvungen å ha ett kort på fantastiska NIQ Ann Larsson som gav mig en sån inspirerande kick igår så nu vet jag vad jag vill... nu gäller det att göra tidsplanen... ;)

NIQ Ann Larsson och jag

















Och min fina härligt gravida SD Johanna... trötta efter mötet... och utan sin kavaj... för den snodde ju jag... men sin fiiiiina gravida mage har hon...  Se så vacker...
Min fina SD Johanna... strippad från sin lila kavaj... ;)
Ja... som sagt... en go kväll... även om det var lite  tröttsamt att köra hem i mörker, regn och blåst igår kväll... men men...

Och imorse tömde jag brevlådan... och hittade mitt nya halsband som jag beställt med barnens namn på... så nöjd... det är en tjej som heter Hanna Skoog som bor och verkar här i Skövde som gjort det... hon gör egendesignade smycken... men även på beställning då :)
Kika i hennes blogg här.
Så här blev iaf mitt halsband
Hela halsbandet
Namnen i detalj
Nä... lite å göra finns det... så kanske göra ngt då... japp...

Ha de gott

Kram
Lotta

Inga kommentarer: