torsdag 10 oktober 2013

Nystart mm

Tiden rullar på som sagt...
Jag är fortfarande sjukskriven för utmattning... men har hunnit  med en sjukskrivning för äggledarinflammation också. En lugn helg i Göteborg med gott sällskap, god mat, gott vin, fiml, hockey och själslig avkoppling blev istället smärta, feber och sjukhusvistelse i dagarna 3.

Nu är iaf antibiotikakuren klar och jag tog igår 9/10 beslut om att ändra mitt liv. Det är nu dags att ändra matvanor, få in motionsvanor och njuta av det som är positivt i livet. Visst händer det sådant som inte är så positivt. Men jag får börja leva som jag lär... mao att det måste vara tråkigt/jobbigt ibland för att man ska uppskatta det som är bra/positivt.

Igår ikväll fick Andrea ett springryck igen.  Såpass inser jag att jag inte orksr med att springa... ännu :)
Men jag fick med mig sonen på en promenad på 55 min. Jag powerwalkade (jadå, nytt "svenskt" ord :p ) och Jon cyklade bredvid.

Sen blev vi hundvakt åt Marits två hundar så idag blir det naturliga promenader med jämna mellanrum.

Önskar dig nu en bra torsdag. Massor har jag på agendan, så fullt ös här... :)

Kramar ♡♡♡

Inga kommentarer: