torsdag 17 juli 2008

Nu är det dags

Hej på er,
Nu har jag bestämt att det är dags att göra något åt min vikt. Man kan inte traska omkring dubbelt så stor mot vad jag borde vara...
Till saken hör att jag knappt orkar något längre. Så man kan säga att det är på tiden att jag fattar att det är dags att agera :-D

Mina framgångar kommer du alltså att få följa här i bloggen.

Officiell start är måndag den 21 juli 2008.
Metoden är GI i en variant, blandning av "vanlig" GI och Lars-Erik Litsfeldt's variant á la Fettskrämd.

Detta gör jag medans jag väntar på tid för en GBP operation. Förhoppningsvis blir det nu i höst. Men under tiden kämpar jag för att minska så mycket jag bara kan. Det ökar ju oddsen för att klara operationen så bra som möjligt.

Kram så länge
Lotta

1 kommentar:

Jeja sa...

Heja heja!!!

Jag tänker inte blogga om mitt, men följa era bloggar tänker jag göra :-)

Kram Jenny