onsdag 23 juli 2008

Scraphörnan flyttad

Ja, idag har jag röjt och röjt i vårt allrum uppe på andra våningen. Det är ett rum där allt skit har samlats innan. Men nu är det renare än på länge och det blev även den nya platsen för min scraphörna. Det är mycket ljusare än kontoret på bottenvåningen. Många fönster mot syd och väst... Perfekt. Inser att det finns plats för mer grejer nu :-D
Här ser ni iaf en bild på hur det ser ut, innan jag scrappar loss.













Så nu finns massor med möjligheter att låta inspirationen flöda.

Glöm inte PIF:en. Bara drygt 3 dagar kvar tills jag drar en vinnare!

//Lotta

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Så fint du fått det!!
Jag är &så i färd med att flytta scraphörnan min...visst är det underbart att få större =)

Cath. sa...

Å, vad härligt det ser ut1 Att få plats för fler saker är ju inte dumt ;D Ha det så bra i nya skaparhörnan!
Kram!

~ankiann~ sa...

Ser ju jättefint ut! Var har du hittat din sekretär?