tisdag 5 augusti 2008

Bröllopskort & MHV

Hej å hå,
Nu är det ett tag sen jag bidrog med något i bloggen.
Idag har jag gjort ett bröllopskort till vänner som ska gifta sig på fredag. Vi är inte bjudna till bröllopet men jag ville ändå skicka med ett kort till dom. Ett par av våra grannar ska nämligen dit, så dom får leverera. :-D
















































































Förra veckan fick jag dessutom hem ett kuvert från en hemlig vän på forumet Allt om Scrap.
Så spännande... enda är att jag inte har en aning om vem det är från. Får fundera...
Men jättefina band, garn och brads. Perfekt! Har ju redan använt ena bandet till bröllopskortet ovan!

















Sen har jag gjort en LO till bloggpartyt... men jag får inte visa det ännu. Får återkomma. Men den är uppbyggd enligt beskrivningen i Maries blogg.

8 kommentarer:

Pyssellina sa...

Jättefint bröllopskort!

Cornelia sa...

Hänger motivet i en tråd eller hur snurrar det?

Riktigt fint är det iallafall!!!

annaskort sa...

Vad fint!
Samtidigt som jag blir så inspirerad så har senaste dagarnas surfande på allas sidor verkligen fått mig att inse mina begränsningar (som är till för att spräckas förstås)... Massa snyggt hos dig!

/Anna.

Lotta sa...

Motivet hänger i en vanlig sytråd. Jag har gjort den dubbel för säkerhets skull.
Jag kanske ska göra en enklare beskrivning så småningom.

Tack för alla komplimanger!

Lisbet sa...

Jätteläckert bröllopskort. Ett sånt blir garanterat uppskattat

Andrea sa...

Oh wow, great card.
xAndrea

Jeanette sa...

Härligt kort! Hoppas att dom sätter guldkant för varandra i framtiden. Kram Jeanette

ztina sa...

Vilket fint bröllopskort! Verkligen inspirerande...