tisdag 12 augusti 2008

Slidekort & inbjudan

Nu har jag gjort mina första slidekort. Första gav jag bort innan jag hann fota... men nr 2 & 3 i ordningen kommer här. Inspirationen har jag fått från Annica's blogg.
Det första är till min dotter som läser mycket och tycker det är kul. Alltså ett bra kort/bokmärke.












Det andra är till min mamma. Hoppas hon inte hittat hit ännu.












Dessutom har jag och grannen gjort inbjudningskort till vår kräftskiva för hela vägföreningen, 18 fastigheter. Så det blir nog rätt så kul.

















Det var allt för idag. Imorgon kanske det blir några fler kort... har tänkt att ha några klara tills jag börjar jobba nästa vecka igen.

Kram så länge
//Lotta

4 kommentarer:

Suz sa...

Så fina kort! Jag måste prova att göra slidekort.

Jeanette sa...

Jättefint! Måste också prova att göra slidekort. Kram Jeanette

rebecka "bleckvard" sa...

vad roligt med personliga och fina bokmärken :) och kräftskive inbjudningarna var jätte snygga!

Annica H sa...

Va kul att du gjort slidekort! Visst är det roligt?
De blev jättefina, och jag tror säkert att de som får dem blir glada! :)