lördag 16 augusti 2008

Shopping

Idag har jag, trots mitt egna shoppingförbud, varit och handlat... Format har ju rea (50% om man handlar över 600 kr... vilket ju inte är svårt). Sen var vi även på Arkivet där jag hittade lite annat också ;-D
Totalt gick det på 610 kr och då fick jag allt detta.



























































































Som sagt så blev det rätt mycket för dom 600 kr som det blev. Och efteråt en underbar lunch i lugn och ro, utan barn och gubbar ;-D

Så nu ska jag skapa lite fler kort.

Kram
Lotta

3 kommentarer:

Daniela sa...

Hehe, köpte också de julpapprena på arkivet härom dagen. De är ju såååå fina! Vågar nästan inte klippa i dem ;)

Kram, Daniela (Http://neliz.se)

Jeanette sa...

Visst är det rooligt att shoppa scrapsaker D) Man får mer skaparlust när man kommer hem med nya saker. Ska bli kul att se vad du skapar med detta. Kram Jeanette

Kickans_blogg sa...

Åh så mycket fint!!! Längtar tills jag kan shoppa loss så!! När nu det blir....ha ha!!! :0)
Kram Kicki