tisdag 25 november 2008

En vecka efter op

Hej på er,
Nu har det gått en vecka sen jag opererades. Känns fantastiskt. Har nu gått ner totalt 7,8 kg, men det är inkl de 5,6 kg jag gick ner på pulverkuren. Väldigt nöjd är jag. Nu är jag bara 1 kg från 130 kg... Minns inte när jag vägde så "lite" sist.
Tänkte att jag skulle fixa någon smart sammanställning så man kan följa nedgången här på ett enkelt sätt.
Idag har jag även beställt tid för att ta bort agrafferna. Torsdag eftermiddag är det som gäller. Känns bra för dom är liiiite irriterande.

Försöker även planera lite vad som ska ätas from torsdag när jag får äta mjuk mat. Det ser jag fram emot så det är inte klokt. Då kanske tom jag kan tänka mig att laga mat. :-D

Nä, något att äta måste fram nu. Ha en bra dag.

Kram
Lotta

1 kommentar:

prÄllan sa...

Halloj vännen!
Gå in på www.tickerfactory.com och gör en sådan där viktlinje och länka den till din sida.

Jag tar agrafferna i morgon och fortsätter dricka ett tag till.

Höres!