lördag 2 maj 2009

Vikt, mässa och awards...

Imorse vägde jag mig igen. Nu stoppade vågen på 112,6 kg, dvs totalt 26,3 kg. Känns så himla bra.

Strax efter åkte jag och dottern med tåget upp till Skövde. En promenad från tåget till brorsan och hans familj där dottern lämnades med kusinerna och jag och min svägerska gick tillbaka in till stan för att gå på Scrap & stämpelmässan. Massor av fina saker såg vi. Fick massor av bra tips för användning av distress refill i Tingturas monter av Niklas... tack!
Och en pratstund med Katarina på Prickiform om design av egna stämplar samt med Annika på Stämpelboden som hjälpte mig plocka ihop ett vettigt utbud av distress refill så att jag kan komma igång och prova på detta.
Fick givetvis handlat några stämplar också. ;-)
Får visa upp det jag handlat här i bloggen senare. Orkar helt enkelt inte hämta kameran nu...

Funderar på att plocka fram distresserna och testa lite... skulle vilja prova i lugn och ro när övriga lagt sig.

Och så har Angelica/Doliver gett mig inte mindre än 3 olika awards. Tack underbar vän! Du gör så fina saker... alltid kul att kika in och se vad du åstadkommit :-)







Kram
Lotta

Inga kommentarer: