tisdag 4 augusti 2009

Bloggcandy och skapat

Ännu en fantastisk bloggcandy. Denna gång hos Kamilla. Och inget dåligt pris heller... Massor med godis som levereras i denna underbara väska.

Jag håller tummar och tår för att jag vinner... om inte annat så för väskan som är sååååå fiiiiin.

Sen fick jag en beställning via facebook, av en vän där. Det är jättekul att få en beställning från nya vänner. Jag la brevet på lådan igår och hoppas att hon får det innan fredag då hon behöver ha det.
Nåja, så här blev kortet iaf.


Idag står ommöblering på schemat. Köpte ju fina små soffbord i valnöt på auktion i söndags. Ska ställa dom på plats så fort resten är ommöblerat.
Ska dock börja med att stryka tvätten som ligger här bredvid.

Kram så länge.
Lotta

3 kommentarer:

Birgit sa...

Kortet kom idag Så fint så jag fick ståpäls vill beställa massor nu *L* Kram och tack för fin arbete

Malin sa...

Ljuvligt kort =)
Och vilken bloggcandy! sååå söt väska =) Jag köpte faktiskt en sån när jag var på panduro igår...tillsammans med en massa andra små väskor och burkar...nu gäller det bara att hitta tiden att göra dom fin oxå ;P

Kram

Anonym sa...

Hej! Tusen tack för att du erbjuder dig att hjälpa mig med brödboxen. Jag har redan fått tag på en. :)
Snällt av dig att erbjuda hjälp. :)

Trevlig kväll på dig!

Mvh Malin Inspiration & design