lördag 29 augusti 2009

Tiden går...

Ja, nu har jag redan jobbat 3 veckor och aktiviteterna har dragit igång både högt och lågt.
På jobbet är det fullt ös. Massor med data sitter vi och pressar in i vårt nya datasystem. Vi har roligt men det är fortfarande massor med frågor, vilket i 9 fall av 10 är resultatet av brist på planering. Men vi löser det.
Hemma är det också mycket att göra. Andrea's fotboll är igång och Jon går bara och väntar på innebandyn, som förhoppningsvis drar igång snart.
Själv håller jag som bäst på att planera Studiecirkel i Scrapbooking. Mer om vad som händer där hittar du här.
Idag ska jag dels åka iväg och handla en del till barnen som dom saknar... men även sätta ihop material till första studiecirkel tillfället... då vi ska göra ett gäng olika kortvikningar. Ser fram emot att sitta mer organiserat med tjejerna :-) Vi blir iaf 10 st totalt...
Lite städning hoppas jag hinna med idag också... har en hel del tvätt att fixa med och sen annat också... blir så när man inte får röra sig... var hos kiropraktor i tisdags för att jag hade så jäkla ont i ryggen. Det visade sig att jag har lyckats med att få en inflammation i ryggslutet.

Sen måste jag bara berätta. Jag har fått en KAOS av en av mina fantastiska bloggvänner. Hon är alltid en sann inspiration för mig i scrappande och jag älskar att läsa hennes blogg för att hon är en fantastiskt underhållande bloggare :-)
Min KAOS ser ut så här...
Framsidan
Baksidan

Idag döps en scrapväns dotter. Tova heter den lilla sötnosen. Vi i scrapgänget har köpt en present och igår gjorde jag snabbt min första sko. Den blev söt... men jag är tyvärr inte 100% nöjd. Men det löser sig... får väl göra flera och komma på förbättringar längs med vägen :-)
Nåja, så här blev iaf resultatet...






Nä, nu ska jag ta och "vandra runt" hos mina bloggvänner en stund...

Kram och ha en bra dag...
//Lotta

3 kommentarer:

viktoria sa...

oj vilken fin sko hur gör du dem?

Paula sa...

Åh vilken söt liten sko! :D Du är såå duktig att jag blir stum! KRAM!

rebecka sa...

vilka söta skor du har gjort! :D