lördag 1 augusti 2009

Julkort och beställningskort

Ja, du läste rätt... årets första julkort är nu skapat. Känns väldigt bra. Och jag blev hyggligt nöjd över resultatet.


Och igår fick jag en beställning på ett födelsedagskort som ska till en blivande 1 åring. Lika bra att få det skapat så att jag inte glömmer. ;-)
Så här blev iaf resultatet på detta.


Nu ska jag få tummen ur och flytta in allt till min scraphörna igen. Det har legat framme i en vecka... sen vi hade senaste scrapträffen.

Kram
Lotta

3 kommentarer:

Fia sa...

Men vilka helt fantastiska kort!!
Julkortet speciellt!!

Kram, Fia

Karin sa...

Jättefina kort! Det rosa är verkligen ♥ !
kramkram!

Cath. sa...

Men du är ju hästlängder före mig när det gäller julkort men nu börjar jag bli sugen på att göra såna... man lär väl vara hyggligt trött i december på julpapper dock... ;D
SÅÅÅÅ fint julkort så! Tack för inspirationen! Och det rosa gick ju inte av för hackor det heller! KRAM på dig!