tisdag 19 juni 2012

Arbetsveckan snart slut...

Bara två dagar kvar... är extremt trött denna vecka...

Andrea mår lite bättre idag... men hostan består och är väldigt envis och ettrig :(
Jon spelade andra dagen med landslagets fotbollsskola idag... nöjd och glad även idag... skönt det... han har även hunnit med att leka med en av bästa kompisarna... skönt med sommarlov... helt klart :D

Jag har hunnit med en del på jobbet... men det är lite föööör lugnt just nu. Nu har jag fått uppdraget att sätta ihop ett gäng designs för påsk, sommar och jul 2013... kuligt :) Låt oss se hur DET går... haha

Idag har dock gått mest i smärtans tecken... ischias jobbigt... men även pestig mensvärk... från h-vetet... :(  Nu har jag dock tagit värktablett så skiten kan ge sig... underligt nog har jag även varit konstant hungrig idag... mao en väldigt underlig dag...

Nåja... pilla lite smått här hemma... sen lägga sig så man orkar jobba imorgon...

Kram
Lotta


1 kommentar:

Jennie sa...

När jag har mensvärk känner jag mig konstant hungrig med. Småäter hela dagarna då. Skitjobbigt :-(