söndag 17 juni 2012

Det kanske märks...

... att man har börjat jobba? Ingen ork för bloggande eller speciellt mycket annat... men nu börjar man väl återkomma till de levande... 6 veckor har man nu avverkat på nya jobbet och faktiskt känns det som att man börjar få lite koll... skönt!

Några dagar innan skolavslutning var det föräldrarbrännboll och lite skönsång med sonens klass. Dom var jätteduktiga på att sjunga och av en ren slump så blev det lika i matchen... ;)



Skolavslutning har vi också klarat av... så nu har Andrea slutat sexan och Jon slutat 2:an.
Jag följde med i Andrea's klass så tyvärr har jag inga foton på Jon och hans klass... men ska tigga av min bror som var med i den klassen då deras mellantös går i samma klass... men här är iaf bilder på Andrea och hennes klass samt Andrea och hennes fröken som nu går i pension.




Och såklart har jag även hunnit med bröllop! Min gooooa Stina har nu gift sig med Jocke... så vackra dom var... men stolt säger jag att jag faktiskt höll tillbaka tårarna... :D
Här ser du iaf hur vackra dom var på sin dag 2/6.

Kyrkan där allt skulle ske 
Fina Gunilla till vänster, Lisa till höger och Mia som stormar framåt mitt i bild ;)


Liiiite spända kanske...

Och nu liiiiite mer avslappnat på kyrktrappan 


Så vacker bukett


Brudparets vackra barn


Redo för avfärd till festplatsen


Bröllopstårtan... givetvis har Stina bakat själv


Dags att hugga in...

Idag hägrar kalas för Jons klasskamrat... Laserdome är det som gäller... Jag ska bara fixa kort och slå in paketet så blir det bra... Andrea ligger hemma med feber och jag själv har också jätteont i halsen... :/

Kram och ha det bra!
Lotta

Inga kommentarer: