måndag 13 augusti 2012

Beslut mm

Hej!
Måndag och dessutom första dagen efter semestern. Inte direkt full fräs på jobbet... nu gäller det nog mest att sparka igång andra så man har att göra :)
Ett beslut är dock taget under helgen... det blir ingen mer LCHF... flera olika skäl men mest för att fantasin tryter när det gäller mat och magen är inte 100% bekväm med maten heller... Men det ska nog bli bra iaf. Jag ska kontakta gymmet så att jag får hjälp att komma igång med träningen igen... får dock avvakta 3 veckors resande...

Nåja... hemma efter en arbetsdag... och strax ska jag iväg på första unitmöte hos Emelie och hennes Angel Stars. Kul! Jag har inte varit iväg på ngt unitmöte här i Skövde på ett drygt halvår. Men nu ska jag igång igen... Är det någon som är intresserad av en hudvårdsklass eller rådgivning på egen hand så hör av dig.

Nehepp... dags att svida om inför mötet... ska ju hitta dit också :)

Kram
Lotta

2 kommentarer:

Jennie sa...

Förstår dig med LCHF. Även fast mycket är gott så är det svårt att leva i en vanlig vardag med det samt att min GBP-tarm ine gilla det. Blev tokförstoppad av det och gasig.

Jag går lättast ned med hjälp av Matdagboken.se.

Lägger mig så att jag äter ca 1500kalorier/dag. Då går jag ned utan att känna att jag svälter och aldrig får ha roligt när det kommer till matintag :)
Tränar jag så "äter jag inte upp de kalorierna". Då går jag ned lite snabbare :-)
Ska köra igång med det igen sen efter förlossningen. Kommer ha minst 10 kg att gå ned då så...

Kram

Tulipan´s bakverk sa...

Men du gums.. tallriksmodellen men på en assiett och sen lite mer pottuiner än kolhydrater ;) å sen träna fan...