onsdag 8 augusti 2012

Dag 3 med LCHF

... gick sådär eftersom det blev fusk i form av ris när vi åt middag innan biobesöket idag... och det går ju inte att gå på bio utan att äta popcorn...
MEN reaktionen lät inte vänta så länge på sig... oj oj oj vad jag fick ont i magen... kramper på vägen hem från bion... suckar... sen alldeles skakis... så väl hemma så åt jag keso med jordgubbar å hallon och vips så försvann skakningarna... på banan igen...

Och så måste jag berätta... jag har fått hem lite nya Mary Kay produkter... och jag är ju alltid lite skeptisk från start...
Dessa är det frågan om... minus mascaran i mitten som jag alltid använder...
Den översta är en Lash primer... som vårdar och skyddar ögonfransarna och gör dom lättare att forma. Den förstärker de egenskaper som ger volym hos mascaran! Jag är sååååå nöjd.

Den svarta i mitten är min "vanliga" Lash Love mascara. Kanonbra och ger volym till fransarna.

Den nedersta är ett Lash & Brow building serum. Ska tydligen göra underverk medans man sover. Förhoppningsvis får man tätare och fylligare ögonfransar framöver... Jag ska börja testa ikväll så jag får återkomma med vad jag tycker :)

Här ser du hur borstarna ser ut i respektive förpackning.

Vill du också prova? Kontakta mig så hjälper jag dig gärna hitta rätt produkter för dig!

Kram
Lotta

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Bara på a´t igen.. du e duktig som tusan Lotta ;) go go girl!