tisdag 9 december 2008

3 veckor sen innan operation!

Ja, tiden går fantastiskt fort!
Jag tycker nog att jag börjat få hyfsat koll på ätandet. Ibland behöver jag dock en påminnelse om att ta det lugnt... Är det gott så är det också lätt att det skenar iväg och då får jag antingen ont eller blir illamående.
Idag är det iaf officiell vägningsdag. Vågen stannade på 128,9 kg vilket innebär att jag gått ner exakt 10, 0 kg sen jag började min resa (inkl pulver perioden alltså...)

Märks dels på kläderna men även i rörligheten. Orkade dansa i fredags på julfesten och gick hela kvällen i högklackat... minns inte när det hände sist...
Och så vågade jag mig på sill... älskar senapssill... och ingen dumpning!

Ha en underbar dag!

Kram
Lotta

1 kommentar:

prÄllan sa...

Härligt!
Bra jobbat!

För mig -6kg sedan operation, sammanlagt -18kg.

Äter mest fisk och kalvsylta. Funderar att testa en liten omelett idag.

/Ällan