tisdag 16 december 2008

Andra arbetsdagen

Hej på er,
Idag är det vägningsdag igen. Funderar på om jag ska ha vägning enbart på månadsdagen av operationen... men ännu så länge håller jag mig till veckovägning. Väger mig ju iaf... :-D

Idag stannade vågen iaf på 127,8 kg. Det innebär 11,1 kg neråt sen jag började med pulvret, så mao på drygt 7 veckor.

Maten funkar bra. Har dumpat en och annan gång men har börjat få ordning på det också känner jag. Inte rädd att prova nya saker alls... men är förstås försiktig.

Och så är det andra arbetsdagen. Är helt slut för att förkylningen har återkommit. Är hes, hostig och är lite öm i kroppen. Men det går väl över vart det lider. Snart är det ju jul!
Ikväll ska vi äntligen klä granen. Barnen har väntat och väntat... men nu blir det av.

Nä, får nog jobba lite till innan jag får sura blickar från kollegorna.
Ha en bra dag så återkommer jag snart med mer rapportering.

Kram
Lotta

Inga kommentarer: