lördag 20 december 2008

Vill du vinna en digital systemkamera?

När det gäller digitalkameror så kan jag bara säga att det nästan är ett måste att ha. Iaf när man som jag älskar att fotografera. Visserligen kan jag väldigt lite om det tekniska. Men det blir ändå en kvalitetsskillnad.
Vill du vara med och vinna en Nikon D60?

Då får du vara med i denna grymma tävling.
Får kanske gå någon kurs om jag skulle vinna denna tävling? :-D

Lycka till! Även fast jag hoppas på den största turen för egen del ;-)

Kram
Lotta

1 kommentar:

Bodil sa...

Tack för kommentaren hos mig! Det är alltid kul när någon skriver en rad och så hittar man ju nya inspirationskällor, eller hur? Du det här med digital systemkamera - jag har funderat på det ett tag. Vi har en annan bra digitalkamera, men en systemkamera..... Så tomten kom med en Nikon D80. Fattar du så kul. Men instruktionsboken är tjock så det kommer att ta tid innan jag lär mig att använda den med automatiken bortkopplad. Men kul skall det bli. Kul var det också att se vad du scrappar. Jättefina kort och LOn
Vi hörs!