torsdag 11 december 2008

Dagarna går...

... och snart är det jul. Ser fram emot att fira med både Connys och min familj.
Vikten fortsätter att röra sig neråt. Jag har i skrivande stund gått ner 11 kg, vilket känns kanonbra.
Har nog hittat mina rutiner för hur allt ska funka med maten nu också vilket givetvis gör livet ännu bättre. För att minska så mycket som möjligt så är det definitivt 7-8 måltider som gäller för mig. 6 måltider är för lite.

Ikväll har jag ätit ris för första gången sen operationen. Det verkar ha gått bra.

Nåja, fortsätt läsa och kommentera gärna så att jag vet att du varit här :-D

Kram
Lotta

1 kommentar:

prÄllan sa...

Tack! ...men jag har inte orkat varje dag... Jag åt mitt första ris igårn (fullkorn) och klarade det bra. Känner av om jag slarvat med mattiderna, problem med mellis, blir matt på en gång. I morse stod vågen på -18,8kg snacka om att jag är lycklig.
Imorgon börjar jag att äta lite mer fast föda har puréat i två veckor nu.
Höres!
O trevlig lucia!