torsdag 1 oktober 2009

Mycket med jobbet.

Tyvärr hinner jag inte blogga så mycket som jag hade velat. Men så är det när man har ett jobb som tar mycket tid, barn som är sjuka och ett hem som behöver skötas om till viss del iaf.
Men lite har hänt. Har skickat in ett bidrag till Scraplyckans tävling där man kan vinna en DT plats för oktober. Hoppas på lite tur... Mitt bidrag hittar du här. Sen var det ju mässa i Partille i helgen som gick... Papperskraft. Mest blev det inköpt stämplar (så ovanligt) men även 2 stansar, papper och blommor och blader. Stämplarna ser ut så här:

Från Inky Wings blev det dessa fina stämplar... Kommer på ett kort kanske nära dig? ;)


Stämpelboden har alltid något man vill ha, trots att jag är där med jämna mellanrum. Denna gång blev det iaf dessa tre stämplar.


Prickiform hade också en hel del att erbjuda... dessa fina följde med mig hem iaf. Sååå nöjd :D


Och så till sist... hÄnglar & stÄnglar... så fin fina så man bara svimmar... favoriten är nere till höger. Den kommer att användas flitigt.

Nåja, alster kommer jag att visa upp framöver. Har nu äntligen hittat ett ställe att sälja mina kort. Mer om det senare. Men jag är sååå nöjd!

Nä, lite nytta får man nog göra nu.

Kram
Lotta

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Oh, det var inte dåligt med stämplar du shoppat :) Men det är kuuuul!

Dragkedjan du frågade om har jag fått i DT-material från Pysseltagen. Det finns i ett par färger där nu och fler är på väg hem... Till och med rååååsa :)

Kram på dig!

Unknown sa...

Åh, vad bra... ska genast rusa dit och kika!