söndag 25 oktober 2009

Skapat på studiecirkeln idag

Hej på er,
Skulle egentligen ha rapporterat om 10 saker att slänga nu ikväll. MEN jag har haft fullt upp med scrappandet så jag har inte hunnit och nu orkar jag inte. Men imorgon är jag ledig och då ska barnen och jag ägna en del tid åt att lägga ut en massa saker till försäljning på Tradera och Blocket... det blir nog bra :)
Nåja, det jag skapat idag är 3 st Halloween alster. Känner mig jättenöjd.
Första kortet är "vanligt" 6x6 format och ser ut så här


Nästa är ett sk väskkort. Älskar den modellen.
Stängt ser det ut så här


Och öppet ser det ut så här

Detta blev dagens/kvällens favoritkort :)

Sen försökte jag mig på att göra en liten väska för att lägga godis i... kul grej helt enkelt :)

Lite från sidan ser det ut så här


Sen var det dags för ett julkort. Det blev så här


Det var allt från mina alster för dagen... märks att vi inte hade någon traditionell kurs... för idag hann jag med en del ;)

Kram och ha en fortsatt go kväll
Lotta

2 kommentarer:

Tulipans bakblogg sa...

Gud vilka underbara saker du har knåpat ihop idag. Du e så himla duktig. Önskar jag hade samma kreativitet som du och lika duktigt konstnärligt ;)
*kram*

Vixen sa...

Fina alster vännen! Gillar väskkortet lite extra :) Tycker du är såå duktig med ditt urstädande *hejja*

Kram