torsdag 27 oktober 2011

Färdigmålade väggar

Äntligen är det klart... tog mig i kragen idag och fick det gjort... och sen var jag iväg och köpte golv och underlägg som ska dämpa ljudet av steg i laminatgolvet.
Imorgon hade jag tänkt lägga golvet... men nu när jag läser på nätet så ska golvet ha förvarats minst 48 timmar i rätt rumstemperatur för att det ska acklimatisera sig... hmmm... måste man tro? Får ringa pappsen imorgon förmiddag... Annars får jag väl ägna mig åt att måla dörren... som inte ska vara brun längre... less på skiten... vitt blir det... och en tur till Skara kanske det blir också... måste få köpt den däringa magnet- och griffeltavelfärgen dom har där.

Men nu är det nog dags att sova... tror jag :)

Kramis

1 kommentar:

Anonym sa...

Det händer ju lite hos dej iaf, Lotta! Jag tränar på att scrappa, kombinerat med att sparka dammtussarna och att koka makaroner till barnen! Haha..
Det roliga är att måla, montera är jag så illa dålig på!
Jag var allt en liten tur till skara förra veckan..
Kram Anna A