fredag 28 oktober 2011

Dags för en helg i Göteborg med omnejd

Igår åkte jag och en annan Modo-tjej från Skövde ner till Jönköping för att hämta upp ett gäng Modoiter till och sen åkte vi vidare till Linköping för match mot LHC... Ett underbart gäng människor var på plats och stämningen var god. Tyvärr förlust efter straffar så iaf 1 p till Modo... men surt när dom spelade så väldans bra i första perioden... men men...

Idag var det lite segt... drygt 40 mil bakom ratten sätter sina spår. Men efter lite extra sömn på morgonen så var det bara att sätta fart och städa och plocka och packa för att sen ge oss av till Göteborg... Tyvärr kom vi till Vara när vi insåg att vi glömt nyckeln till mor och fars lägenhet... Surt sa räven... Vad jag sa nämner jag inte här... det var inga vackra ord... men ja ja... bara å köra på... 12 mil extra... suckar.
Ringde iaf och förbokade sushi så det inte skulle vara slut tills vi kom ner... och sen åkte vi till Angered där vi haft en lugn och mysig kväll, barnen och jag.
Imorgon står det scrapmara på schemat för mig å dottern. Sonen ska vara hos en kompis hela dagen... blir nog roligt för oss alla tre... Återkommer med rapport om hur det gått samt bilder på våra alster... nu måste det skapas julkort!
Nu dags för lite Wordfeud :)

Natti natt!

Inga kommentarer: