lördag 15 oktober 2011

Måleriet framskrider...

... nu lite snabbare... det börjar tom kännas som att det är ok att fundera på övrig inredning... även om det är en hel del grejer kvar att göra. Golv ska köpas och läggas, golv och taklister ska på plats, dörren ska nog slipas och målas också... har en tanke kring den :) Och sen ska ju sängarna byggas och garderober mm ska ställas på plats... börjar bli spännande värre... jag har gett mig själv månaden ut tills det ska vara klart... men det borde inte vara omöjligt..
Idag har J varit hemma hos en klasskamrat för första gången och lekt... det visar sig dessutom att pappan i familjen är lika Modo-tokiga som vi... vilket förstås är kul... kanske blir att åka på nån match eller två ihop? Dom verkar jättetrevliga allihopa i familjen.
Ikväll var det barnens tur att ändra hårfärg... J har varit lite nyfiken på att testa när jag och A har gjort det förut... så nu fick även han ny färg... i form av toning... som A... J blev jättefin... och tror han känner sig nöjd... A blev supersnygg i håret och hon är jättenöjd... äntligen...  får lägga upp ett fotografi så småningom... vi tog foton men ljuset var för dåligt... och efter färgningen... så spårade det ut helt i dårsällskapet... haha... vi tog kort med webkameran... och skrattade så vi tjöt... vår finaste och kanske mest representativa bild är nog denna... en mikrosekund senare... så hade det inte blivit nån bild... för vi bröt ihop alla tre... Skratt är så underbart... Är så glad att höra mina barn när dom skrattar och mår bra... Det är kärlek... Nåja... så här fina var vi iaf.

Nä, nu ska jag spela lite Wordfeud tänkte jag... för den som vill och som inte redan lagt till mig... gör det! Jag har lottaw72 som nickname...

Kram å ha det bra!

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

gode tid! Ibland får man glatt ihop den perfekta självporträttet.. HAHAHAHA!!!!

Goärtorna ni är ;)

pöss