fredag 14 oktober 2011

Status i Skövde

Jag är absolut inne i en bra fas nu... jag har precis målat färdigt taket till barnens rum... senare idag börjar jag med väggarna :D
Tidigare idag var jag en tur på gymmet... dels för träning och dels för att sätta upp lappar för eventet jag ska ha där på tisdag i nästa vecka... hoppas kunna boka mååååånga hudvårdsklasser då... för nu måste jag ha mycket mer att göra.  Känner mig så stolt att jag verkligen vågat fråga och fått ett ja till att ordna detta...  Ska bli jättekul och spännande :)

Och igår var det såklart ridlektion... jättekul trots att jag var skeptisk från början då jag fick ridskolans trögaste häst... men banne mig om jag inte fick lite fart på honom till slut... kändes bra...men det var lite trögt i kroppen på gymmet i morse... hehe

Ikväll måste jag och barnen förbereda oss för scrapträffen som vi ska på här i Skövde imorgon. Blir så skoj och jag ska fortsätta med mina julkort, samt att göra presentkort som jag ska använda i mitt hudvårdsarbete.

Nu dags att skölja ur färgen ur håret... blir mörkhårig igen...
Hej så länge!

Kram


Inga kommentarer: