tisdag 20 januari 2009

En del nyskapat

Lite har jag faktiskt hunnit med att skapa trots full belastning på jobbet. Men det är nästan mer nödvändigt då...
Detta blev det iaf. Dels ett kort till en kollega som fått en liten flicka.

Framsidan

Ena sidan av snurren

Andra sidan av snurren

Baksidan av kortet


Sen gjorde jag även ett kort till en kollega som fyllde år den 15/1. Hon blev sååå överaskad :-D
Framsidan

Baksidan


Dessutom så har jag altrat ett block till jobbet... eller pimpat som jag kallat det... :-)
Så här såg blocket ut innan jag lagt vantarna på det.

Så här blev framsidan efter lite arbete...

Och baksidan blev ju så här...

3 kommentarer:

TinaStina sa...

Vilket underbart snurrkort! Kan tro att hon blev glad för det. Och ditt block... underbart! Vilken skillnad det gör med lite "pimpning" och så mycket roligare det blir att skriva i det när det är så snyggt.

Tack så jättemycket för awarden gulliga du!

Kram!

Cornelia sa...

Hejsan!
Snurrkort är ju så fina och ditt är inget undantag! Tjusigt! Måste komma ihåg att den här modellen finns...

TACK för awarden!

zαnуα ♥ sa...

Ville bara säga att det var så kul att få träffa dig "på riktigt" :D Hoppas du kikar ut dit snart igen ;) *kramar*