tisdag 6 januari 2009

Nytt år och nya friska tag.

Insåg att jag glömde rapportera mitt resultat förra veckan. Dagen innan nyårsafton, 30/12, så hade jag bara minskat 2 hg. Men all god julmat i kombination med slarv med maten = för få måltider, gav detta resultat.
Idag är det 7 veckor sen jag opererades. Och resultatet på vågen säger 14,8 kg ner totalt.
Har kommit igång med måltiderna igen och bättre måste det bli. Har även slarvat med vattnet senaste veckan så det är något som jag måste jobba mer med.

Och snart är ledigheten slut. Imorgon, på födelsedagen, är sista lediga dagen.
Då tänkte jag att jag och barnen faktiskt ska ägna oss åt lite scrapbooking. Har knappt suttit med detta sen vi blev lediga.

Kram och god fortsättning på det nya året.

//Lotta

2 kommentarer:

NetteR sa...

Tittar in och säger hej! Verkar gå himla bra för dig, bra kämpat! Och vad snyggt i din blogg.

KRAM

Michaela Lejonberg sa...

Hejehj! va kul o se din viktminskning!!
Vet du vad? Du kanske redan läst det på nåt forum men den 4/2 har jag fått tid för operation! yihaoo!

Känns bra även om nervociteten börjar komma. Imorgon ska jag börja flyta!