fredag 8 oktober 2010

Fredag kväll...

och en veckas arbete avklarad... fast klart... VAB:ade 2 av dagarna... så full vecka bidde det ju inte ... och dessutom jobbade jag bara halvtid. MEN nästa vecka blir det heltid... men bara 3 dagar. Så ändå bra start.

Ikväll har jag hjälpt sonen att förbereda sig för att gå på disko för första ggn... men väl nere vände han å gick hem... ville inte in. Dottern däremot... har fått håret fixat, blivit sminkad och fått på sig lite fina kläder... och är nu med sina väninnor på diskot för 4:or å 5:or... Dom var alldeles pirriga.

Sonen å jag har tänkt oss fixa lite chokladbollar... kanske inte så bra om man tänkt köra LCHF... men jag behöver ju inte "môla" i mig :D Dessutom har 5:e dagen utan Cola gett effekt... imorse hade jag gått ner ytterligare ett kg sen igår... snart nere i det jag var nere i innan jag gick upp under de sista två veckorna på sjukskrivningen... men vill fortsätta neråt... känner mig peppad...

Nä... om man skulle förbereda i köket för chokladbullerullning :)

Kram å ha de gott...

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

peppa dig vidare du för det GER resultat. Cola är SKIIIIIT ;)

pussen