måndag 13 februari 2012

I Stockholm

Då klarade vi oss från magsjukan... eller så fick Andrea och jag en mild variant... Tyvärr ställdes ju min 40 års fest in... vilket var trist... men får bli framöver istället...  Men istället fick vi packat ihop oss och åkte en dag tidigare till Stockholm vilket gav oss en dag att acklimatisera oss. Vi hann vakna i lugn och ro, ta en go promenad i solen och så hittade vi isbanan där barnen nog kommer att tillbringa en del tid under kommande veckor. Efter promenaden åt vi lunch och sen åkte vi till Ekerö för att titta på när Linus spelade match. Tyvärr förlorade dom.  Middag åt vi sen med Vicke och JT i Bromma och sen åkte vi hem till Kungsängen... blev tidig kväll men sov dåligt... mycket nerver tyvärr...
Nåja... 07.00 var jag på plats på Svenska Bil i Akalla där jag nu ska tillbringa 3 veckor på jobb... Jag ska sitta i växeln där samt tidsbokningen. Vi får hoppas det går bra. Tyvärr verkar det bli mycket dötid... vilket ju inte är så kul men men det är ju ett jobb... som ger pengar. Och dessutom så ger det ju merit att lägga till på CV:t
Imorgon börjar jag inte förrän 9.30... men jobbar tyvärr till 18.00... Är så tacksam att jag har grymt bra och duktiga barn som gör sitt skolarbete... sköter maten och ändå hinner med skridskor och ev andra utomhusaktiviteter.

Nepp... ska titta färdigt på Super 8 med barnen...

Kram
Lotta

Inga kommentarer: